torstai 3. maaliskuuta 2016

Olen vieraillut neljässäkymmenessä eri maassa, ja näistä pyöräillyt viidentoista halki. AMA

Jokaista neljääkymmentä maata en nyt jaksa luetella, mutta Etelä-Amerikka ja Afrikka on vielä käymättä. Joissain maissa useammin, esimerkiksi Japanissa n. 7 kertaa, Kiinassa 4, kai.

Olen pyöräillyt 15 eri maan halki, joihin kuuluu Suomi, Ruotsi, Tanska, Alankomaat, Belgia, Luxembourg, Ranska, Saksa, Tsekki, Puola, Liettua, Latvia, Viro, Japani, Yhdysvallat. Yhteensä noin 17tkm jos olen laskenut oikein. Joissain on tullut käytyä useamminkin, esimerkiksi Saksan läpi olen mennyt 4 kertaa. Yhdysvalloissa 11 osavaltiota.

Olen tällä hetkellä Suomessa ja ensi viikolla lennän Espanjaan josta aloitan n. 5kk pyöräreissun, joka tulee menemään n. 20 maan läpi Euroopassa, n. 12tkm.

Saa kysyä myös psykedeeleistä ja niiden ympärillä olevasta kulttuurista eri maissa. Tästä olikin AMA, mutta voi olla että tuon toista näkökulmaa.

submitted by /u/warrara to /r/Suomi
[link] [comments]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.